DUO onderwijspanels logo

Veelgestelde vragen

Waarom wordt er onderzoek gedaan?

Met het doen van onderzoeken verkrijgt men een beter inzicht en kan men beter beslissen over de verschillende facetten binnen het onderwijs.

Hoe kan ik me aanmelden?

Het is mogelijk je aan te melden voor het onderwijspanel door een mail te sturen naar vragen@onderwijsonderzoek.com. Nadat je jezelf hebt aangemeld, ontvang je de eerste vragenlijst waarin je jouw persoonlijke gegevens kan opgeven. Met het invullen van deze vragenlijst verdien je direct al jouw eerste euro's!

Wat gebeurt er nadat ik lid ben geworden?

Uiteraard verwelkomen we je van harte. Nadat je via een bevestigingsmail je inschrijving hebt voltooid, kunt je op korte termijn de eerste onderzoeksuitnodigingen verwachten. Deelname is hierbij altijd vrijblijvend. je hoeft dus niet deel te nemen. De uitnodigingen voor onze onderzoeken ontvang je op het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je inschrijving of kan je vinden op deze website nadat je bent ingelogd.

Mag ik meer dan één account hebben?

Het is niet mogelijk om meer dan één account te hebben in het onderwijspanel. Wij controleren regelmatig of er panelleden zijn met meerdere accounts. Wanneer dit het geval is blijft één account actief en worden de andere verwijderd. Wij zullen je voordat we een account deactiveren altijd vragen welke van de accounts wij mogen handhaven.

Hoe krijg ik toegang tot het ledengedeelte?

Nadat je jezelf hebt ingeschreven voor dit panel en binnen de gezochte doelgroep valt kan je inloggen met het door jouw opgegeven e-mailadres en wachtwoord. Nadat je bent ingelogd worden verschillende zaken aangeboden die enkel voor leden zijn. Zo is er een overzicht te vinden van de onderzoeken waar je aan deel kan nemen, kan je inzien hoeveel je hebt gespaard en kan je persoonlijke gegevens wijzigen.

Is lid worden gratis?

Ja, het lidmaatschap is geheel gratis. De enige voorwaarde is dat je toegang hebt tot internet. Je zit verder ook nergens aan vast. Kortom, wanneer je besluit om jezelf uit te schrijven, dan kan dat. Op de website en onderaan iedere uitnodiging wordt de mogelijkheid geboden om jezelf af te melden. Je zult hierna geen uitnodigingen meer van ons ontvangen.

Kunnen anderen ook lid worden?

Familie, vrienden, kennissen kunnen zich natuurlijk allemaal inschrijven. Graag zelfs! Dus natuurlijk ook de mensen waarmee je in huis woont. Iedereen moet wel een eigen account en e-mailadres hebben. Bij alle onderzoeken geldt dat een panellid eenmaal kan deelnemen, waardoor het aan te raden dat anderen zich inschrijven op hun eigen e-mailadres.

Wat moet ik doen als ik mijn persoonlijke gegevens wil bijwerken?

Het bijwerken van uw persoonlijke gegevens kan heel eenvoudig via de panel website https://www.duomarketing.nl. Op de pagina ‘Gegevens wijzigen’ kunt u vervolgens uw gegevens bijwerken.

Hoe kan ik me uitschrijven?

Je kan jezelf uitschrijven voor het panel door een e-mail te sturen naar vragen@onderwijsonderzoek.com. Het is ook mogelijk je uit te schrijven op de website https://www.duomarketing.nl. Het kan een paar dagen duren voordat je uitschrijving verwerkt is. De uitnodigingen voor onderzoeken die je tussentijds nog ontvangt, mag je als niet verzonden beschouwen.

Hoe vaak krijg ik een uitnodiging voor een onderzoek?

Dit is vaak afhankelijk van leeftijd en geslacht en andere persoonlijke gegevens, dit is dus lastig aan te geven. Het kan zijn dat het varieert, de ene periode zou je meer uitnodigingen kunnen ontvangen dan de andere periode. Je kunt verder aangeven hoe vaak je mee wilt doen aan onderzoek tijdens de eerste profielvragenlijst. Hierbij zullen we zoveel mogelijk rekening houden met uw voorkeuren. Helaas kunnen we niet altijd de garantie geven dat je voorkeur ook daadwerkelijk door ons wordt behaald.

Wanneer ik een vragenlijst probeer te openen, verschijnt er een melding dat het onderzoek niet meer toegankelijk is. Hoe komt dat?

Het onderzoek is dan al verouderd, of er zijn al voldoende respondenten die het onderzoek ingevuld hebben. Je kunt dan niet meer deelnemen. Mocht er een andere melding verschijnen, stuur dan een mail naar vragen@onderwijsonderzoek.com omdat er dan wellicht iets anders mis is gegaan.

Tijdens het invullen van een vragenlijst gaat er iets fout waardoor ik niet verder kan, wat moet ik doen?

Wij doen onze uiterste best om alle onderzoeken foutenvrij uit te voeren. Wanneer je tegen een technisch probleem aanloopt in een vragenlijst, dan horen wij dat graag. Tijdens het invullen van de vragenlijst staat er onder aan de pagina altijd de optie ‘help’. Klik hierop en vul uw gegevens en een omschrijving van het probleem in. De onderzoeker van het betreffende project komt er zo snel mogelijk bij je op terug.

Er is een vraag die volgens mij niet klopt in de vragenlijst, wat moet ik doen?

Wanneer volgens je een vraag in een vragenlijst niet klopt, dan horen wij dit graag van je. Aan het eind van iedere vragenlijst, vragen we naar je feedback. Geef hierbij dan aan wat er niet klopte. Ook kunt je een mail sturen naar vragen@onderwijsonderzoek.com. Foutjes in de vragenlijst zullen direct worden verbeterd.

Hoe kan ik contact opnemen met de helpdesk?

Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij? Bereik ons dan op het volgende e-mailadres: vragen@onderwijsonderzoek.com.